Breathless (屏息的愛)-Shayne Ward (夏恩華德)
-------------------------------------------------



If our love was a fairy tale
I would charge in and rescue you
On a yacht baby we would sail
To an island where we'd say I do

And if we had babies they would look like you
It'd be so beautiful if that came true
You don't even know how very special you are

Chorus

You leave me breathless
You're everything good in my life
You leave me breathless
I still can't believe that you're mine
You just walked out of one of my dreams
So beautiful you're leaving me
Breathless

And if our love was a story book
We would meet on the very first page
The last chapter would be about
How I'm thankful for the life we've made

And if we had babies they would have your eyes
I would fall deeper watching you give life
You don't even know how very special you are

Chorus

You must have been sent from heaven to earth to change me
You're like an angel
The thing that I feel is stronger than love believe me
You're something special
I only hope that I'll one day deserve what you've given me
But all I can do is try
Every day of my life

中譯歌詞:

惝若我倆的愛是童話故事
我願不顧一切拯救你
乘著快艇遠離一切
到某個小島互許終身
如果我們有寶寶
他們一定很像妳
這美夢若成真
該有多甜蜜
妳不知道妳擁有多麼獨特的魅力

妳給我屏息的愛
妳代表我生命所有的美麗
妳給我屏息的愛
無法相信妳願和我ㄧ起
妳彷彿來自我的夢境
妳完美無缺 妳給我
屏息的愛


惝若我倆的愛情是本故事書
我們會再第一頁就相遇
最後一章的結局
就是我對我倆生命交融的感激
如果我們有寶寶
他們會有像妳的眼睛
若你製造新生命
我會更愛妳
妳不知道妳擁有多麼獨特的魅力


妳給我屏息的愛
妳代表我生命所有的美麗
妳給我屏息的愛
無法相信妳願和我ㄧ起
妳彷彿來自我的夢境
妳完美無暇 妳給我
妳從天而降改變了我生命
妳就像天使降臨
妳讓我感到比愛更強的感情 相信我
妳擁有獨特的魅力
希望有天能回報妳給我的一切
但我也只能盡力
用生命的每一天盡力回報妳


妳給我屏息的愛
妳代表我生命所有的美麗
妳給我屏息的愛
無法相信妳願和我ㄧ起
妳彷彿來自我夢境
妳完美無暇 妳給我
屏息的愛
妳代表我生命所有的美麗
妳給我屏息的愛
無法相信妳願和我ㄧ起
妳彷彿來自我的夢境
妳完美無暇 妳給我
屏息的愛
屏息的愛
arrow
arrow
    全站熱搜

    paihu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()